måndag 9 november 2015

Respektera Är Galenskap..med Är....Logiken äro ett faktum & Höstutrensning knackar på min dörr....




går icke att

föra någon vettig eller ovettig dialog 
med moi
just nu
min vänstra hjärnhalva som ibland brukar glimta till ligger nu i fullständig luddig dvala
färg överallt ...dimmig blick och alltannatjaggör
är i liksom ett ända tjockt töcken
mmmm,,,konstnärskapet heltenkelt
målningar överallt...ännu mer färg överallt
och jag bannar alla triviala ting som pockar på min uppmärksamhet bort från mitt skapande ..typhunger och annat bagatellartat
mmm..om en vecka
lägger jag penslar på hyllan
för juleuppehåll och andra projekt
NU
 är målet 
öppethus / höstutrensning på Söndag
alltid kul att öppna arkivlådor...samla in alla mina alster som jag har precisöverallt
för att
kunna erbjuda er som är intresserade målningar för inga pengar alls
baraförendag
bättre en Kastman på väggen än ingen alls





























































mina älskade penslar
mitt fina härliga berikande skapande liv
kommer lägga in de målningar som är kvar efter söndag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar