onsdag 10 februari 2016

DivaTalk med mnia alteregons hastighet & Kan knappt bärja mig inför sommarateljén


..nu går det undan 
i Kastmanska verkstaden
ord likt
avstamp...rörelse..befriad..bevingad..kraft..sedigejom..
penslarna fullkomligt brinner i handen och det är så ini helskotta skönt
skrapar..målar..gnuggar,,skrapar ännu mer,,målar..
mmm...vet inte resultaten fören 
det världsliga pockar på
typ kaffetarmen
mmm...ändå känner jag att jag har inte tid
inte tid för dylika ting
hel butik ska fyllas..och jag har även tagit mig an en hel del homstaging och skyltningar
nåväl
var ute i söndags och började ställa iordning min sommaratelje
mummaförsjälen
blir det
vi pratar sköna sommarbriser ...härliga toner ackompanjerade av vågornas brus
kan knappt bärja mig 
min inspiro 
är 
snabba oljemålningar samsas med min hastighet
a la Diva 














































...imorgon får jag fortsätta
kan knappt bärja mig
nu
ska min modersroll på
samt byrokratgöra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar