torsdag 25 augusti 2016

Vingar..Mina starka vingar..samlar ihop & Nu jäklar ska det målas


vingar


starka kraftfulla givetvis svarta 
och 
inväntande
att
få flyga



snart bär det iväg
känner kraften i dem
eofori
snart
snart
kan jag få stå med mina penslar ihand
och bara mla
i flygande kraftfull symfoni med mina alteregon alias la diva
vita stora
dukar hänger på rad
i väntan
på vad mina alteegon ska samspråka om 
denna gång
allt är ju egentligen klart
i själen
själavårdaren har skymtat fram
nu i färgklädd skrud
kommer givetvis inte fortsätta vara i kulör
ord som 
vårda...vänta ej.omhulda..vårda
dina jag
ditt liv
Tack
återigen
för att jag har denna fantastiska kanal 
som bär ut vad min själ vill säja
the shape of hope
understanding
and
freedom
alltid
med en kopp
eller glas
i andra handen









































konstnärerna samlas runt mitt stora bord
äntlingen 
tända ljus 
och
fylligt rött i glas
det är dags nu
nordan vind kom ....kom 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar