söndag 5 november 2017

Mörkret kylan är här & jag fyller min palette

urban lifestyle
citystructurer
stadstänk
ellerickevarandeienexistenssomalltidrörsig
skiftningar
alla dessa moment lagerpålager av varande

det fyller mitt liv just nu
uppmixat av denna höst


,,,nordanvinden målar alla dessa löv som ligger precis överallt och jag kan liksom inte låta bli att förundras röra beröra allt detta fina 
min palette
och snart fylls den på av
iskylamörkersnö
halleluja































































halleluja även att jag funnit en sladd till datorn
mmm..nu kan jag verkligen mysa med allt som inspirerar
ni
som frågar om mina målningar 
enkelt
kontakta mig via instagram
plocka ut någon som ni tycker är av intresse
och jag sänder all information 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar