tisdag 30 januari 2018

penslarnas Minnen & rör berör ,,,,Tack

inverterar 
golven täcks av högar med penslarnas minne 
mången känslor på pränt är det

mina arkivlådor är fyllda med mina existens
nu ska de ses över 
göras om ,,läggas till 
för att till slut få följa med ut till ön 
mycket som ska ut 
för
nu börjar våren krypa närmre och lusten att vara vid vattnet tar över
sitta på min bänk och blicka ut över det föränderliga vatten vars styrka jag hämtar min energi & kraft 
så självklart 
 är det kustlinjen/hjärtelinjen som genomsyrar fortfarande
min utopi
vara vid längst betrakta den 

mina kaxiga kommer tillbaka dåochdå
även nu 
befinner sig som alltid
på den vilda linjen
ready steady go  























































handen som formar..berör ..........rör...
vare sig det är utopin ..längtanträngtan 
så är väll huvudsaken att den berör
Tack
alla ni som ger mig så mycket cred uppskattning
ni
får mina penslar brinna ännu mer
så berikad














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar